Csak egy cégéből 4 milliárdos osztalékot vett fel Rogán propagandagyárosa
A Lounge Design Kft. 2024-ben is szépen fialt Balásy Gyulának, megint összejött pár floridai luxuslakás ára.
A Lounge Design Kft. 2024-ben is szépen fialt Balásy Gyulának, megint összejött pár floridai luxuslakás ára.
A kormány célja, hogy „külföldi állampolgárok, a nemzetközi véleményformálók és döntéshozók is értesüljenek a kabinet álláspontjáról és intézkedéseiről. De a keretből Balásy Gyuláék a Digitális Állampolgárság Programot is népszerűsíteni fogják.
Kis híján hárommilliárd forintunkba került a legutóbbi konzultáció népszerűsítése.
A korábban Magyar Péter által vezetett Diákhitel Központ ismét leszerződött a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media és Lounge Design cégekkel. Magyar a kegyelmi botrány utáni elhíresült interjújában arról beszélt, hogy az állami cégeknek kötelezően a központi közbeszerzést megnyerő cégekkel kellett szerződni kommunikációs feladatokra, gyakran a piaci ár többszöröséért.
Balásy Gyula ezt az összeget három cégből vette ki osztalékként.
Árat emel a kormányzati kampányok kivitelezésében taroló Lounge Group. A cégnek a keretmegállapodás értelmében van erre lehetősége, amivel élt is, és amire Rogán Antalék is rábólintottak.
Részletes díjszabást tartalmazó, kiszivárgott Excel-táblázat alapján derült ki, hogyan kötnek kommunikációs szerződéseket a kormányzati szervek a Magyar Péter által kritizált Balásy Gyula-féle cégekkel.
A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel – ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt. A Diákhitel Zrt. volt vezetője nagyvadra lő, de minimum kétséges, mit tudna bizonyítani a vádjaiból.
A Lounge Design és a New Land Media idén már kaptak nagyobb összegeket is, két olyan szerződés is volt, amelyek keretösszege alulról karcolta a nyolcmilliárd forintot.
Négy év alatt 73 milliárd forintot kaptak kormányközeli vállalkozások az állami szerencsejáték-vállalattól.
Betekintettek a Rogán-minisztérium és Balásy Gyula cégei szerződései közé. A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. az Orbán-levél megtervezése mellett kampányokat, képzéseket szervezett és a kormányszóvivőt is támogatta egy több mint 10 milliárdos decemberi keretszerződés alapján.
Kommunikálnak, rendezvényt szerveznek.
Hárommilliárd forintnál is nagyobb összeget költhet a Budapest 2023 Nrzt. arra, hogy népszerűsítse az atlétikai vb-t, és akkor még csak az első ütemről van szó. A megbízások nagy része, összesen 3,34 milliárd forint értékben Balásy Gyula cégeinél landol.
44 milliárd forint ment el plakátokra, újsághirdetésekre és kormányzati videókra.
Nem okozott nagy meglepetést, ki nyert az állami kommunikációs feladatokra kiírt pályázaton.
Januárban és februárban is kötött a Miniszterelnöki Kabinetiroda egy-egy, az idei évre szóló keretszerződést kormányzati kommunikációs feladatokra.
Közel négy és fél milliárd forint lett a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. profitja összesen, a jelentős részét kivette a tulajdonos osztalékként.
Eddig több mint 2 milliárd forintot kaptak az államtól Balásy Gyula cégei a szeptemberi eseményre.
A Szerencsejáték Zrt. korábban is Balásy Gyula cégeit választotta hasonló munkákra, de az akkori szerződés még jóval kevesebbről szólt.
A kormánykommunikáció mellett a vadászati kiállítás és az állampapírok reklámozására is nagy pénzek mentek el.